LOVING...
WISHING...


TAPAK KAKI !
















Older Entries





Monday, January 31, 2011
1 ♥GAVE SOME LURVE♥

eh sarmiza & dunia blog di hari pertama


AL KISAH SI eh sarmiza....


lepas jex aku daftar blog,aku jadi blur.. ape yang peluw aku wat pasni ? fuhh.. ikot jex ar step dy bg..



aku klik ni,npe keluar yg tu.. ble aku view,np jd gni ??
eishhh.. makin confuse aku wat mende alah ni...




aku tekan ni tak mnjadi,tekan yg tu tak de jd pape.. gua mle jd bengang..
rase dah berapi api kepale aku nehh... grrrrr...




ble seme mende tak menjadi,aku mle jd give up.. mls tol ase nok cri itu ini.. dok jd2 gek.. tencen tol wat blog !!




dlm dok tencen2 tu,tbe2 aku dpt idea ! nak tau ape ? aku g usha2 ngn member aku yg da lme berkecimpung lam dunia blog ni..berkecimpung ? word ta ley bla aku ni..



ble seme daa setel... bru la aku dapat memberi senyuman berganda.. hemm..
peace ! senyuman kodomo lion..


a million thanks to cipcapmuraibercakap sbb banyak memberi sumbangan.. nilai tidak dapat dinyatakan yerr.. harap maaf.. kerana beliau tidak meminati pabeliciti mahal.

ƜiƬĦ £ƲЯvЄ,


My Blog
About Me
TagBoard
Music etc
History
Credits
Photobucket

close

PUSH